SZÉP kártya elfogadás

Elfogadóhely

Örömmel tájékoztatunk, hogy cégünk Széchenyi Pihenőkártya (ún. SZÉP kártya) elfogadóhely, azaz a rendelésed értékét nemcsak készpénzzel és banki utalással egyenlítheted ki, hanem a SZÉP kártyáról történő utalással is.

Mindhárom szolgáltató, vagyis az OTP, az MKB és a K&H által kibocsátott SZÉP kártyák használatára lehetőség van.

Utalást a Vendéglátás alszámláról tudunk fogadni.

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az így, SZÉP Kártyás utalással fizetett összegből visszatérítésre nincs módunk, lemondás esetén a túlfizetés összegét a következő rendelésnél számítjuk be.



A kártya használatának folyamata az egyes bankok esetében különböző, ezért készítettünk egy útmutatót, hogy hogyan kell használni az OTP, MKB, illetve K&H által kibocsátott kártyákat.

 

Az OTP SZÉP kártya használata

1. A rendelés során ellenőrizd, hogy az adott megrendeléshez a "Szép kártya: OTP" fizetési mód van beállítva, és ki van töltve a kártyán szereplő név! Ha állandó fizetési módként szeretnéd ezt használni, akkor Adatlapod Számlázás oldalán jelöld be "Leggyakoribb fizetési mód"-ként a "Szép kártya: OTP" pontot, és add meg a SZÉP kártyán szereplő nevet!

2. Be kell lépned az OTP Szép kártya Magánszemély oldalára, ahol regisztrációt és belépést követően válaszd az Előlegfizetés menüpontot, ahonnan indítani tudod az utalást. Itt jelöld meg a RépaRetek-et mint elfogadóhelyet, és írd be a rendelési összeget. A megjegyzésbe kérjük, írd be a szállítás hetét, amikorra az ételt rendelted tőlünk (pl.: 2020. 20. hét), valamint annak a személynek a nevét, akinek a rendelését fizeted, amennyiben nem saját részedre fizetsz. Ezt követően klikkelj a Fizetés indítása gombra, ahonnan az OTP Direkt oldalra jutsz.

3. Az OTP Direkt oldalon a következő adatokat kell megadnod:

  • kártya típusa (válaszd az "egyéb" kategóriát),
  • kártyát kibocsátó bank (OTP Bank),
  • kártyán szereplő név,
  • kártya száma,
  • kártya lejárati dátuma.

Az Elküld gomb megnyomása után még egyszer leellenőrizheted az adatokat, majd ha ezt követően is rendben találtál mindent, akkor újra klikkelj az Elküld gombra.

Amennyiben van elég fedezet a kártyád vendéglátás alszámláján, akkor a tranzakció sikeres lesz. Ezt az átutalás tényleges megérkezését megelőzően mi is ellenőrizni tudjuk.

 

(A szepkartya.otpportalok.hu oldalon megadott adatokhoz természetesen mi nem rendelkezünk hozzáféréssel, így nem rendelkezhetünk a számlád felett.)



Az MKB SZÉP kártya használata

A kártyával történő fizetés több lépcsős folyamat, melyhez szükséges egy kis együttműködés a két fél között.

1. A rendelés során ellenőrizd, hogy az adott megrendeléshez a "Szép kártya: MKB" fizetési mód van beállítva, és ki van töltve a kártyán szereplő név és azonosítószám! Ha állandó fizetési módként szeretnéd használni, válaszd ki Adatlapod Számlázás oldalán "Leggyakoribb fizetési mód"-ként a "Szép kártya: MKB" pontot, és add meg a SZÉP kártyán szereplő nevet, valamint a 4, 5 vagy 6 karakterből álló azonosítószámot, ami a kártyán is fel van tüntetve!

2. Megrendelésed elküldése után néhány órán belül egy emailt kapsz tőlünk, amiben szerepel a rendelési összeg, a határidő, amíg jóvá kell hagynod az utalást, és egy „előrefizetési azonosító” szám.

3. Ezen adatok birtokában az adott határidőn belül be kell lépned az MKB Szép kártya előrefizetési portáljára , ahol jóváhagyhatod a tranzakciót. Ehhez meg kell adnod az előrefizetési azonosítót, a Szép kártya számát, a rendelési összeget, illetve ellenőrizned kell a kártyán szereplő nevet, és a szolgáltató (RépaRetek) nevét. Írd be továbbá azt az email címet, amelyre visszajelzést kérsz a tranzakcióról. Ezt követően az "Előrefizetés jóváhagyása" gomb lenyomásával véglegesítheted az utalást.

(Ha az adott időn belül nem sikerül jóváhagynod az előrefizetést, akkor még egyszer újraindítjuk a folyamatot, így további 2 munkanap fog a rendelkezésedre állni a jóváhagyásra. Ha ez alatt az idő alatt sem sikerül véglegesíteni az előrefizetést, akkor ezt követően csak készpénzzel vagy banki átutalással fogadjuk el a teljesítést.)

4. Amennyiben elég fedezet állt a Vendéglátás alszámládon az utaláshoz, úgy – velünk együtt – emailt kapsz az MKB Banktól arról, hogy a tranzakció sikeres volt.

(A kartyabirtokos.szepmkb.hu oldalon megadott adatokhoz természetesen mi nem rendelkezünk hozzáféréssel, így nem rendelkezhetünk a számlád felett. )



A K&H SZÉP kártya használata

Örömmel tájékoztatunk, hogy a kényelmes felhasználás érdekében a K&H Bank új funkcióval bővítette a K&H SZÉP Kártyarendszer Kártyabirtokosi felületét a kártyabirtokosok és az elfogadóhelyek igényeinek megfelelően. Az új előlegfizetés funkcióval a kártyabirtokosoknak lehetősége nyílik fizetést kezdeményezni egy elfogadóhely számára.

Emellett továbbra is lehetőség van telefonon lebonyolítani a fizetési tranzakciót, amihez szükség van egy kis együttműködésre a két fél között. Az egész néhány percet vesz igénybe a részedről.

Mindkét fizetési mód esetén az alábbi lépések követése szükséges a sikeres fizetéshez:

1. Első lépésként kérjük, hogy válaszd ki Adatlapod Számlázás oldalán a "Leggyakoribb fizetési mód"-ként a "Szép kártya: K&H" pontot, és add meg a SZÉP kártyán szereplő nevet és a 2x8 karakterből álló kártyaszámot!

2. A rendelés során ellenőrizd, hogy az adott megrendeléshez a "Szép kártya: K&H" fizetési mód van beállítva, és ki van töltve a kártyán szereplő név és kártyaszám!

3. Rendelésedet követően a fizetést saját felületeden intézheted. Ehhez a belépés után

  • válaszd az előlegfizetés funkciót, majd
  • add meg a RépaRetek elfogadóhely számát, ami 84019603;
  • válaszd ki a Vendéglátás alszámlát, majd
  • add meg a tranzakció összegét.

A megjegyzésbe kérjük, írd be a szállítás hetét, amikorra az ételt rendelted tőlünk (pl.: 2020. 20. hét), valamint annak a személynek a nevét, akinek a rendelését fizeted, amennyiben nem saját részedre fizetsz.

Mindössze ennyi szükséges a sikeres fizetéshez, amelynek összegét a következő munkanapon számolják el felénk.

Az előlegfizetéssel kapcsolatos további információ, valamint használati tájékoztató a kh.hu/szepkartya oldalon található.

4. Ha telefonon keresztül szeretnéd fizetni a rendelés összegét, kérünk, jelezd felénk, és akkor 1-2 napon belül a K&H SZÉP Kártya központ keres telefonon, hogy elindítsuk a banknál a telefonos terhelési folyamatot. Az ügyintézéshez kérni fogják a banki azonosításhoz szükséges adatokat, amelyek a következők:

  • pontos név
  • születési idő
  • anyja neve
  • adóazonosító (érdemes az adókártyát előkészíteni)
  • SZÉP kártya száma

Ezt követi a terhelésre vonatkozó adatok jóváhagyása (összeg, Vendéglátás alszámla, RépaRetek szolgáltató). Amennyiben a terhelést jóváhagytad, és a számládon elegendő fedezet áll rendelkezésre, úgy a bank ezt az összeget levonja kártyádról, valamint tájékoztat minket arról, hogy a tranzakció sikeresen megtörtént.



Köszönjük a SZÉP kártyás fizetés lebonyolításában történő együttműködésedet!