Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan tudom megváltoztatni a címemet?

Belépés után a jobb felső sarokban lévő kis fej ikonra kattintva legördül a képernyő, és a láthatóvá válik a Kiszállítási címek fül, amelyre kattintva megjelennek az aktuális kiszállítási címek.  A fő kiszállítási cím előtti csillag sötét színű, ez jelzi, hogy alapból minden rendelést erre a címre szállítunk ki. Ha szeretnénk, hogy egy másik cím legyen az alapértelmezett, vagyis fő kiszállítási cím, akkor csak annyit kell tennünk, hogy az adott cím előtt a csillagra kattintunk, ami ezáltal sötét lesz, és a többi cím elé kerül. Innentől kezdve a további rendeléseknél ez lesz az alapértelmezett cím.

Hogyan tudom törölni a régi címet?

 Amennyiben már rögzítve lett az új cím, akkor az új cím előtti csillagra kattintva - amitől ez sötétebb lesz, mint a többi, és a cím a sor elejére kerül - beállítjuk azt alapértelmezett címnek. Ennek hatására a régi cím előtti csillag világos színű lesz, és a cím mellett megjelenik a kuka jel is, amelyre kattintva a cím törölhető. Amennyiben a törlés mégsem sikerül, ez jelzi, hogy rendelés lett az adott hétre rögzítve még a régi címre, és meg kell várni, amíg az adott heti rendelés kifut. Ezután már biztosan törölhetővé válik a régi cím.

Hova utalhatom átutalás esetén a rendelési összeget?

Átutalás a következő bankszámlaszámra lehetséges:

Vegaparadicsom Kft.

10300002-10661016-49020015 (MKB Bank)

Hogyan tudom módosítani / törölni a rendelésemet?

A rendelési időn belül - a kiszállítást megelőző nap 13 órági - bármikor lehetőség nyílik a rendelés módosítására. Eddig az időpontig még nyitott a rendelési oldal, így módosítás esetén csak vissza kell lépni az adott nap rendelési oldalára, és ott a + - nyilak segítségével a megfelelő számra kell módosítani az adagszámot (törlés esetén nullázni kell). 

A cím módosítására is itt van lehetőség, csak be kell állítani a rendelési oldal tetején az adott napra kívánt kiszállítási címet, és esetleg beállítani a fizetési módot is, ha az eltér az alapértelmezettként megadott fizetési módként.

Mindezen módosítások után már csak meg kell nyomni a Megrendelem gombot, és így rendszerünk felülírja az előzőleg leadott rendelést a frissített verziónak megfelelően, amelyről egy új visszaigazolást is küld. Mindig ezt, a legfrissebb dátummal érkező visszaigazolást érdemes megnézni és ellenőrizni, hogy azt a rendelést adtuk-e le és arra a címre, amelyre szerettük volna, mert ennek alapján fogjuk kiszállítani az ételeket.

Duplán kattintottam, két visszaigazolást is kaptam, de nem szeretném duplán megkapni az ételeket!

A dupla kattintás nem jelent gondot, mert rendszerünkben minden Megrendelem gomb kattintásra csak frissülnek rendszerünkben a rendelési adatok annak megfelelően, ahogy az a rendelési oldalon szerepel. Dupla rendelés tehát nem lehetséges. Ezt jelzik a visszaigazoló levelek is, ahol látszik, hogy mindenhol ugyanaz szerepel, ugyanazt a rendelést igazoltuk vissza a kattintások számának megfelelően akár többször is. Mindig a legfrissebb dátummal érkezett visszaigazolást érdemes áttekinteni, mert azok alapján fogunk kiszállítani.

Hogyan fizethetek SZÉP Kártyával?

A SZÉP kártyával való fizetésről SZÉP kártya oldalunkon minden információ megtalálható.