Rendelési és szállítási feltételek

Szállítási terület

Budapesten az alábbi területen belül szállítjuk ki 100% növényi, vegán ételeinket:

 

A szállítási terület nagyobb térképen való megjelenítése.

 

Ételek házhoz szállítása 

Az ételeket a házhoz szállítás napján reggel készítjük, így azt frissen, melegen csomagoljuk és szállítjuk 9:30-13:30 között.  A szállítás időpontjára vonatkozó kéréseket nem tudunk vállalni, de lehetőségeinkhez mérten figyelembe vesszük őket. A szállítás idejét ugyanis számos olyan tényező befolyásolja, melyekre nincs ráhatásunk. Kérjük, a rendeléseket ennek megfelelően adják le!

Ételeink fogyasztását melegen ajánljuk! Ugyanakkor kérjük, hogy amennyiben nem kerül azonnal elfogyasztásra az étel, akkor azt tegyék hűtőbe és ott tárolják, de még a szállítás napján fogyasszák el, hogy ételeink abban a magas minőségben kerüljenek az asztalra, ahogy mi elkészítjük őket.

Az ételek kiszállítása, átadása után már nem tudunk felelősséget vállalni az ételekért, valamint az ételek eltűnéséből eredő károkért, éppen ezért kérjük, mindig gondoskodjanak arról, hogy a futár megfelelő, pontos információkkal rendelkezzen a kiszállításhoz - erre lehetőség van a szállítási cím leírásának megadásakor, valamint a napi megjegyzés rovatban is -, és biztosítsák az ételek átvételét is. A pontatlanul megadott szállítási adatok, illetve az elérhetőség hiánya miatt az átvétel meghiúsulásából, valamint az átvétel utáni nem megfelelő tárolásból, illetve az ételek eltűnéséből eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

Az ételekről, adagokról, alapanyagokról részletesebb információ az Ételeinkről menüpont alatt olvasható.

Rendelés feladása és módosítása, rendelés visszavonása, törlése

Rendelést csak interneten keresztül, a rendelés oldalon lehet feladni, illetve ott lehet módosítani, esetlegesen törölni a kiszállítást megelőző nap 13 óráig (rendelési határidő). A rendeléshez be kell jelentkezni. A bejelentkezés történhet hagyományos regisztráció után vagy élő Facebook- illetve Gmail/Google account segítségével egyetlen kattintással.

A rendelés módosítására, esetleges törlésére a rendelési határidőn belül bármikor lehetőség van, és önállóan elvégezhető. Ehhez be kell lépni a rendelési oldalra, és az érintett tételeket vagy a szállítási címet a kívánt módon módosítani kell, majd meg kell nyomni a Megrendelem gombot. Ezzel az eredeti rendelés rendszerünkben is módosul felülírva (törölve) az előzőleg leadott rendelést. Az új, módosított rendelésről újabb értesítőt küldünk csakúgy, mint minden befejezett rendelésről. A frissen kapott visszagigazolást minden esetben érdemes megnézni, mert azok szerint fogjuk a rendelést kiszállítani. Az előzőleg küldött visszaigazolások érvényüket vesztik.

Amennyiben nehézségbe ütközik interneten keresztül a rendelés feladása, illetve a meglévő rendelés módosítása, ebben az esetben telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével is megvalósítható, illetve módosítható a rendelés a rendelési határidőn belül, amennyiben van érvényes, működő regisztráció.

A rendelés feladásának, illetve módosításának, esetleges törlésének határideje a szállítást megelőző nap 13:00 óra. A rendelésről mindig visszaigazoló emailt küldünk a regisztrált címre. Ajánljuk a visszaigazoló email használatát és ellenőrzését, mert ott ellenőrizhetők a rendelt ételek, a rendeléshez tartozó szállítási címek, valamint a fizetendő összeg.

A pontatlan rendelés feladásból (rossz cím, elírt rendelés stb.) eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

Amennyiben a pontos adatokkal megrendelt ételek nem érkeznek meg a szállítási időn belül, vagyis legkésőbb 13:30-ig, úgy kérjük, ezt mielőbb, de mindenképpen még aznap 14 óráig telefonon, esetleg írásban jelezzék ügyfélszolgálatunk felé! Az elérhetőségek a kapcsolat menüpontban találhatók.

Az időben, a szállítás napján 13:30-ig jelzett reklamáció esetében van lehetőség az azonnali orvoslásra. A szállítás napja után már nem tudunk reklamációt elfogadni az esetlegesen elmaradt vagy téves szállításra vonatkozóan.

Minőségi reklamációt is csak a szállítás napján tudunk elfogadni a rendelt ételekre vonatkozóan. A reklamációt telefonon vagy írásban tudjuk fogadni a kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségek valamelyikén.

Szállításhoz tartozó fizetési feltételek, szállítási díjak

A fizetési feltételek és szállítási díjak külön menüpontban, a fizetési feltételek oldalon találhatók.

Ételek kezelése

Ételeink nagy részét melegen szállítjuk ki, ezért ha az átvételt követően később kerül sor elfogyasztásukra, akkor ajánlatos a dobozról a tetőt levéve kihűteni az ételt, majd fogyasztásig hűtőben tárolni. Javasoljuk, hogy az ételek újbóli felmelegítése természetes lángon vagy lapon történjen, és kerüljék a mikrohullámú sütő használatát.

A futárunktól átvett, és azután nem megfelelő módon tárolt ételek minőségromlásáért nem tudunk felelősséget vállalni.

Adatvédelemre vonatkozó információk

A személyes adatok védelme a Vegaparadicsom Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben, valamint szolgáltatásunk nyújtásához szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény). Az adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez szolgáltatásunk teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. futárok). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A vendégeink által megadott adatok kezelésének és felhasználásának módjáról, valamint az adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó konkrét információkról az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat.