ÁSZF

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Vegaparadicsom Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), valamint a Szolgáltató által a reparetek.hu weboldalon (a továbbiakban Weboldal) keresztül megrendelhető ételek elkészítésének és házhoz szállításának szolgáltatásait egyben igénybe vevő Ügyfél, illetve – szolgáltatások igénybe vétele nélkül – a Weboldalt használó személy (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

 

Szolgáltató Adatai:

  • Név: Vegaparadicsom Kft
  • Székhely: 1078 Budapest, István utca 20.
  • Levelezési cím: 1078 Budapest, István utca 20. fsz. 5U
  • Ügyfélszolgálat: 1078 Budapest, István utca 20.
  • Cégjegyzék szám: 01-09-992326
  • Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 24140643-2-42
  • Statisztikai számjel: 24140643 5610 113 01
  • Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-60930/2012.
  • FELIR azonosító: AA0398112

Ügyfélszolgálat:

  • Telefonszáma:  +36 30 4395434
  • Email cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.

 

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed Magyarország területén nyújtott minden olyan ételkészítési és szállítási szolgáltatásra, amelyet a reparetek.hu weboldalon található elektronikus megrendelő felületen keresztül vesznek igénybe, valamint azon ételkészítési és szállítási szolgáltatások teljesítésére, amely jelen szerződésben meghatározott formában történik. Az elektronikus felületen történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ekertv.”) szabályozza.

Az elektronikus felületen történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

Az elektronikus felületen elérhető szolgáltatásaink jelentős részre kizárólag regisztrált felhasználók számára elérhető.

A megrendelés leadásával automatikusan létrejövő szerződés annak teljesítése előtt, legkésőbb a kiszállítást megelőző nap 13 óráig a rendelési oldalon módosítható, illetve lemondható. A módosítást, illetve lemondást követően az értékkülönbözet az Ügyfél egyéni regisztrációján kerül jóváírásra, amely érték a következő rendelésnél automatikusan csökkenti – vagy rárendelés esetén növeli – az Ügyfél által fizetendő rendelési összeget.

A szerződés nyelve magyar.

A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételkészítési és szállítási szerződés alapján a Szolgáltató vállalja meleg-, vagy hideg étel és ital elkészítését és kiszállítását az Ügyfél részére, az Ügyfél pedig köteles ennek ellenértékét (díját) megfizetni. Az adott tétel díja tartalmazza a kiválasztott étel vagy ital elkészítésének, csomagolásának és kiszállításának díját a 2. pontban meghatározottaknak megfelelően.

Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételkészítési és szállítási szerződés vonatkozásában terméknek minősül a meleg vagy hideg étel és ital is.

1.      Regisztráció

1.1 A Weboldal Főoldalán található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az adatlap kitöltését és beküldését követően (amely során elektronikus levélcím, jelszó, felhasználónév, név, szállítási cím, magyar telefonszám megadása kötelező) a Szolgáltató a regisztráció befejezéséhez egy elektronikus levelet küld a Felhasználó által a regisztráció során megadott elektronikus levélcímre. A regisztráció ennek az elektronikus levélnek a megnyitásával és elfogadásával fejeződik be.

1.2 Amennyiben a Felhasználó nem adja meg a Szolgáltató által kért adatokat, úgy a rendelés érvényesen nem jöhet létre. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, valamint a Weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, a szállítás meghiúsulásáért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adatlapom linkre való kattintást követően megjelenő menüpontokban van lehetőség úgy, hogy a változtatás az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

1.3 A regisztráció használata korlátozásra kerülhet, amennyiben egy adott rendelés utolsó szállítási napjáig nem történik meg a rendelés összegének rendezése. Az Ügyfél az egyenleg rendezéséig kizárásra kerül az újbóli rendelés lehetőségéből, hosszabb idejű tartozás esetén pedig regisztrációja is megszűnik az újbóli regisztráció lehetőségének biztosítása nélkül.

2.      Megrendelés

Regisztráció után a megrendelések leadásával a Szolgáltató és az Ügyfél között érvényes ételkészítési és szállítási szerződés jön létre jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően.

2.1 Megrendelést kizárólag érvényes regisztrációval és aktív felhasználói fiókkal rendelkező Felhasználók adhatnak le. A megrendelés érvényes regisztráció után leadható a reparetek.hu weboldalon.

A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a Weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

2.2 A Szolgáltató weboldalán a rendelhető ételek tartalma, főbb jellemzői az adott terméknél feltüntetésre kerülnek, amelyek a kurzornak az adott étel neve fölé állításával válnak láthatóvá. Ha a vásárlás előtt a termékkel, étellel kapcsolatban a Felhasználónak kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely étel minőségével, alapvető tulajdonságával, allergén anyagokkal kapcsolatban a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

2.3 Az Ügyfél a kívánt napra vonatkozó rendelését legkésőbb az azt megelőző nap 13:00-ig adhatja le a reparetek.hu internetes oldalunkon.

2.4 A rendelhető ételek díja a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely – amennyiben nincs külön jelölve – az általános forgalmi adót már tartalmazza.

2.5 A szállításért a Szolgáltató az 5. pontban meghatározottak szerinti szállítási díjat számít fel.

2.6 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. az étel közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

2.7 Rendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogad el, ha a Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, nem tudja a rendelést véglegesíteni.) A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, a szállítás meghiúsulásáért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.8 Rendelés feladására a Szolgáltató reparetek.hu internetes oldalán van lehetőség a regisztrációt követő bejelentkezés után. A Felhasználó a rendelés oldalon választhatja ki a kívánt tételeket és azok mennyiségét az egyes tételek mellett található +/- gombok segítségével.

A rendelés módosítására, illetve törlésére is ezen a rendelés oldalon van lehetőség szintén az adott tételek melletti +/- gombok segítségével, amelyekkel a rendelt mennyiséget növelheti, csökkentheti vagy éppen nullázhatja. A szállítási cím módosítására is itt van lehetőség a megfelelő cím melletti pöttyre való kattintással.

A rendelés véglegesítéséhez, illetve utólagos módosításához minden esetben a Megrendelem gomb megnyomása szükséges. A Megrendelem gomb megnyomásával az előzőleg feladott rendelés módosul a legfrissebb módosításoknak megfelelően, és ez a legutóbb feladott rendelés kerül a rendszerben véglegesítésre, majd kiszállításra felülírva minden előzőleg feladott rendelést.

Egy regisztrációval egy adott napra csak egy – az Ügyfél által megjelölt – címre lehetséges a kiszállítás. Amennyiben az Ügyfél egy adott napon több címre is rendelést szeretne feladni, akkor a címek számának megfelelő regisztráció, valamint a rendelések regisztrációnként (címenként) történő feladása szükséges.

Az Ügyfél a rendelési oldalon minden esetben ellenőrizheti rendelése adatait, módosíthatja a szállítási címet (amennyiben korábban beállított több szállítási címet), kiválaszthatja a fizetés módját (Fizetés banki utalással, Fizetés bankkártyával, Fizetés OTP/MKB/K&H SZÉP kártyával, Fizetés készpénzzel), valamint bejelölheti ÁFA-s számla igényét a megrendelés feladása előtt.

A megrendelés feladása – a Megrendelem gomb megnyomása – után az Ügyfél a Megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap a regisztráció során használt e-mail címre, amely tartalmazza a szállítási napokat, a szállításra kerülő tételeket és azok mennyiségét, a szállítási címet, amely akár naponta más és más lehet az előzetesen rögzített címek alapján, valamint a fizetendő összeget, illetve az aktuális egyenleget. A visszaigazolás áttekintése és a leadott rendelés ezúton is történő ellenőrzése mindenképpen javasolt, mivel a téves címzésből, hibás rendelésből adódó kárért a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni.

2.9 Az egyes ételek megrendelésén túlmenően a Felhasználónak lehetősége van különböző napi menük rendelésére is, amelyeket az ételekkel együtt a Felhasználó a Szolgáltató honlapján, valamint rendelési lapján is megtalál.

 2.10 Amennyiben a Weboldalon keresztüli rendelés nehézségbe ütközik, a rendelés feladása, illetve módosítása a regisztrált Ügyfél számára az Ügyfélszolgálaton keresztül is megvalósítható. Más módon rendelés nem adható fel, és nem is módosítható.

2.11 Az egyes ételekre utaló vagy hivatkozó képek nem csak illusztrációk, azonban esetenként előfordulhat, hogy az adott étel nem pontosan úgy jelenik meg, ahogy az egy verziójában fényképezve lett.

3.      Adatbeviteli hibák javítása

3.1 A rendelési határidőn belül a Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában az elektronikus felületen bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (a rendelés oldalra visszalépve a kívánt módon történő módosítással, azután a Megrendelem gomb újbóli megnyomásával).

4.      Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

4.1 Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a rendelés vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés dátumát, a megrendelt étel felsorolását, azok mennyiségét és a fizetendő végösszeget, amely tartalmazza a külön sorban feltüntetett fizetési előleget vagy fizetési hátralékot is. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Felhasználót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

4.2 Ha a Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt a rendelési határidőn belül, azaz a szállítást megelőző nap 13 óráig megváltoztathatja vagy úgy, hogy visszalép a Szolgáltató rendelési oldalára, és a kívánt módon megváltoztatja a rendelést, majd megnyomva a Megrendelem gombot a változást rögzíti, felülírva ezzel az előző rendelését, vagy az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát. címre írásban jelzi a kívánt változtatást a Szolgáltató felé. Kivételes esetekben az Ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségein keresztül is lehetséges a módosítás, azonban minden esetben kizárólag az Ügyfélszolgálaton keresztül.

4.3 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.      Szállítási és fizetési feltételek

5.1 A Szolgáltató a megrendelt, elkészíteni és házhoz szállítani kért terméket a Felhasználó által megadott szállítási címre, saját szállítóeszközzel, munkavállalói útján, valamint szerződött partnerei segítségével teljesíti.

5.2 A Szolgáltató a kiszállítást Szállítási területén belül vállalja. A Szállítási területén kívül történő szállításról egyedi elbírálás alapján dönt.

5.3 Az Ügyfél az ételszállításért a szállítási területnek megfelelő díjakat fizeti.

A szállítási terület a szállítási díjak tekintetében három, a szállítási területen külön-külön jelölt zónára oszlik, amelyek díjai a következők:

I. zóna

3300 Ft alatti napi rendelés esetén 600 Ft szállítási díjat számítunk fel. 3300 Ft és 3900 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 3900 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet. A kiszállítás ingyenes, ha a napi rendelés értéke egy szállítási címre vonatkozóan - akár több különböző, de ugyanarra a címre szóló megrendelést összegezve - eléri a 3900 Ft-ot. 

Az ingyenes szállítás 3900 Ft-os minimális rendelési értékébe a rendelési oldalon **-gal jelölt webáruház és állandó ajánlat tételek nem számítanak bele.

 II. zóna

6600 Ft alatti napi rendelés esetén az I. zónára érvényes szállítási díjon felül legfeljebb 500 Ft szállítási díjat számítunk fel (vagyis 3300 Ft alatti napi rendelés esetén 1100 Ft a szállítási díj; 3300 Ft és 3900 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 3900 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet plusz 500 Ft; 3900 Ft és 6100 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj 500 Ft; valamint 6100 Ft és 6600 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 6600 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet). A kiszállítás ingyenes, ha a napi rendelés értéke egy szállítási címre vonatkozóan - akár több különböző, de ugyanarra a címre szóló megrendelést összegezve - eléri a 6600 Ft-ot.

Az ingyenes szállítás 6600 Ft-os minimális rendelési értékébe a rendelési oldalon **-gal jelölt webáruház és állandó ajánlat tételek nem számítanak bele.

 III. zóna

9500 Ft alatti napi rendelés esetén a II. zónára érvényes szállítási díjon felül legfeljebb 500 Ft szállítási díjat számítunk fel (vagyis 3300 Ft alatti napi rendelés esetén 1600 Ft a szállítási díj; 3300 Ft és 3900 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 3900 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet plusz 1100 Ft; 3900 Ft és 6100 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj 1000 Ft; 6100 Ft és 6600 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 6600 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet plusz 500 Ft; 6600 Ft és 9000 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj 500 Ft; 9000 Ft és 9500 Ft közötti rendelés esetén a szállítási díj a 9500 Ft és a rendelési összeg közötti különbözet). A kiszállítás ingyenes, ha a napi rendelés értéke egy szállítási címre vonatkozóan - akár több különböző, de ugyanarra a címre szóló megrendelést összegezve - eléri a 9500 Ft-ot.

Az ingyenes szállítás 9500 Ft-os minimális rendelési értékébe a rendelési oldalon **-gal jelölt webáruház és állandó ajánlat tételek nem számítanak bele.

5.4 Szolgáltató a megrendelt ételek elkészítését és kiszállítását kizárólag hétköznapokon 9:30 és 13:30 óra között végzi.

Hétvégén, illetve munkaszüneti és ünnepnapokon a Szolgáltató nem szállít ételt.

5.5 Az Ügyfélnek a megrendelt ételeket az első szállítási nap előtt, előre kell kifizetnie banki utalással, bankkártyás fizetéssel vagy SZÉP kártyával. Készpénzes fizetés esetén az első szállítási napon kell átadni a rendelés összegét az ételt szállító futárnak.

5.6 A következő fizetési módozatok közül választhat a Felhasználó:

5.6.1 Banki utalás a következő számlaszámra lehetséges:

Vegaparadicsom Kft. 10300002-10661016-49020015 (MKB Bank).

 5.6.2 Bankkártyás fizetés a K&H Bank virtuális terminálján keresztül történik. A bankkártyás fizetés révén kényelmes és biztonságos a rendelések értékének kiegyenlítése. A kiválasztott ételek megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vendégeinknek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

 5.6.3 A SZÉP kártyás fizetés részletes útmutatója a SZÉP kártya elfogadás oldalon olvasható.

 5.6.4 Készpénzes fizetés esetén az első szállítási napon kell kifizetni a rendelés összegét lehetőleg előre kikészítve, pontosan kiszámolt összeggel, mivel futárunk nem mindig tud visszaadni.

5.7 A fizetés megtörténtéről Szolgáltató minden esetben írásos értesítőt küld a regisztrált email címre Egyenleg értesítő keretében.

5.8 A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben az adott rendelés utolsó kiszállítási napjáig nem történik meg a rendelés összegének rendezése, akkor az Ügyfél az egyenleg rendezéséig kizárásra kerül az újbóli rendelés lehetőségéből, idővel pedig regisztrációja is megszüntetésre kerül.

A fennálló fizetési kötelezettségről az Ügyfél regisztrált email címén több formában is tájékoztatást kap:

- a rendelések visszaigazoló leveleiben,

- a fizetések után kiküldött egyenleg értesítőkben,

- a határidőre meg nem történt fizetésekről szóló fizetési emlékeztetőkben.

6.       Rendeléstől való visszalépés joga  (Lemondás, levásárlás, pénz visszatérítés)

6.1 Amennyiben az Ügyfél a megrendelt és kifizetett étel megrendelésétől/kiszállításától el kíván állni, azt legkésőbb a kiszállítást megelőző nap 13 óráig teheti meg.

6.2 Lemondás történhet emailen vagy a rendelési oldalra visszalépve és a kívánt módon módosítva (törölve) a rendelést, amelyet a Megrendelem gomb megnyomásával rögzít a rendelési határidőn belül.

6.3 Amennyiben Felhasználó a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a jóváírt összeg a regisztrációján megjelenik, amely összeg azután a következő rendelés során automatikusan csökkenti a rendelési összeget, és így levásárlásra kerül. A rendelés során jóváírt összegről a visszaigazoló levél külön soron tájékoztat.

7.       Elállás joga

Az ételkészítési és szállítási szerződés jellegénél fogva a Felhasználót a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § d) és e) pontja alapján nem gyakorolhatja az elállás illetve felmondás jogát.

8.      Szavatosság

8.1 Fogyasztó a kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

8.2 A Szolgáltató termékei élelmiszereknek minősülnek. Szolgáltató a termék csomagolásán feltünteti a minőség megőrzési időt és fogyaszthatósági időt.

8.3 A Szolgáltató felé közölt panaszok teljesítésének feltétele, hogy a Felhasználó igazolja a termék megfelelő tárolását.

8.4 A minőség megőrzési időn túl minőségi kifogásokat nem fogad el a Szolgáltató. Amennyiben a Felhasználó a terméket a fogyaszthatósági időn túl fogyasztja el, panasszal a Szolgáltató felé nem élhet.

8.5 Valamennyi terméket azok tárolási hőmérsékletre hűlése után – mivel a szállítás melegen, azonnali fogyasztásra alkalmasan történik – folyamatosan hűtőben kell tárolni. A meleg ételt csak a fogyasztás előtt lehet újramelegíteni, és azt nyomban el is kell fogyasztani. Ismételt felmelegítés esetén a Szolgáltató felelősséget nem vállal a termék minőségéért és fogyaszthatóságért.

A termékek összetevőire, allergénekre vonatkozó információ a Szolgáltató Weboldalán, a heti étlap, illetve a rendelés oldalakon a termékre kattintva, illetve a kurzort az adott termék neve fölé helyezve érhető el.

9.      Felelősség

9.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.2 A Felhasználó a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

9.3 Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

9.4 A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.5 A Felhasználók által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

9.6 Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.

9.7 Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10.     Szerzői jogok

10.1 A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

10.2 A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése valamint kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából csak a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

10.3 A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

11.     Jogérvényesítési lehetőségek

11.1 Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Ügyfélszolgálat) jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségek bármelyikén gyakorolhatja a Felhasználó panasztételi jogát.

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 12.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Fogyasztó részére elektronikus úton továbbítja.

Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a Felhasználónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató a Felhasználóval köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató a Felhasználó által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 09:30-16:00 között fogadja.

11.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek (ételek) minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Felhasználó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

  • 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
  • Fax: 06 (1) 488 21 86
  • Telefon: 06 (1) 488 21 31

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

12.     Egyéb rendelkezések

12.1 A Szolgáltató internetes felületén keresztül csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki. Az ennél nagyobb rendelések esetén külön fel kell venni a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

12.2 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közötti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

12.3 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

 

Az oldalt a MediaCenter működteti

 

Budapest, 2022.